zondag 6 maart 2016

Flow-magazine en -scheurkalender


In 2015 liet ik me elke dag verrassen door de Flow-scheurkalender. Ik ben dol op de mooie grafische vormgeving van alle producten van Flow. 


De scheurkalender bracht elke dag een nieuwe inspirerende quote die ook (meestal toch) verrassend was vormgegeven.

Deze grafische vormgeving zette mij aan om zelf ook creatief aan de slag te gaan met mijn lijfspreuk(en). Aangezien ik daar best vrolijk van werd, wilde ik dat gevoel ook met anderen delen. 
Dit leidde tot het organiseren van een workshop "Woordkunst", waarbij we niet echt met woorden aan de slag gingen, maar eerder onze favoriete woorden op een creatieve, beeldende manier uitwerkten. 

Ter voorbereiding van de workshop ben ik extra inspiratie gaan zoeken op Pinterest. Ik werd overdonderd door de leuke ideeën en heb dan ook genoten mijn kennis te delen met de deelnemers aan de workshop in de bibliotheek van Niel. 

Zoals je hieronder kan zien, zijn de resultaten zeer uiteenlopend maar allemaal even mooi en persoonlijk. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!




PS: Naar aanleiding van deze workshop, heb ik een hele leuke MuzO-les uitgewerkt tijdens mijn stage in het zesde leerjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten