maandag 4 april 2016

Kunst over verliefdheid en liefde

Tijdens mijn stage in een zesde leerjaar werd het hoofdthema bepaald door mijn lessen WO, namelijk "Ben jij ook op mij? Over puberteit, verliefdheid en seks". In mijn tweede week was er eindelijk ruimte voor een namiddag Muzo, dus ging ik op zoek naar inspiratie voor deze les.

Toen ik zocht op Google naar afbeeldingen van 'kunst over liefde', kwam ik toevallig op de kunstwerken van Twan de Vos uit. Ik moet zeggen dat ik meteen verkocht was door zijn gebruik van kleuren en contouren.

Uiteindelijk heb ik niet gekozen om zijn werk als inspiratie te gebruiken tijdens mijn les, maar ik hou deze kunstenaar zeker in mijn achterhoofd. Wie weet komt hij nog eens van pas!


Sprankelende liefde - Twan de Vos


PS: Benieuwd naar welke les ik dan uiteindelijk wel heb gegeven tijdens mijn stage? Klik dan hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten