zondag 6 maart 2016

Inspirational quotes

Tijdens mijn periode in de PAAZ heb ik gemerkt hoe belangrijk het is om niet alleen je gevoelens te verwoorden maar ook om ze op een andere manier uit te beelden. 


Just when the caterpillar thought the world was over
it became a butterfly
Eén van de opties die we kregen was om tijdens de sessies beeldende therapie een kunstwerk te maken rond onze gevoelens óf rond een inspirerende quote. 

Tijdens de sessies zelf heb ik er geen tijd voor gehad, maar dat heeft me niet weerhouden om het later in mijn vrije tijd toch te doen. 

Ik ben geen grote kunstenaar maar ik ben best trots op de schilderijen die ik gemaakt heb rond drie wijze lessen over verandering.


Change is simple, just begin!










Dit is zeker ook leuk om met kinderen in de klas te doen. Zo hebben ze een aandenken waar ze op hun verdere levenspad misschien nog extra steun aan hebben!


If nothing ever changes, there would be no butterflies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten