donderdag 3 maart 2016

Muzofolio overload

Ik dacht dat ik een héél strak plan had om eens op Google en Pinterest te kijken naar voorbeelden van muzisch evalueren... Niet dus!

Volgens mij zijn er héél wat studenten die een digitaal portfolio bijhouden en allemaal dezelfde taak hebben gekregen. Ik werd overspoeld met blogs en Pinterest-boards met ook héél vaak dezelfde technieken en materialen (en verbazend vaak dezelfde foto's... vreemd!). Het lijkt mij steeds moeilijker om zelf nog dingen te verzinnen, want er bestaat al héél wat online.

Op Google ben ik op een uitgebreid document uitgekomen waar maar liefst 53 -ja, je leest het goed: DRIEËNVIJFTIG- evaluatietechnieken opstaan. Probeer daarna nog maar eens origineel uit de hoek te komen! Gelukkig laat ik mij niet snel uit het lood slaan, en kan ik hier voldoende inspiratie uithalen om er daarna mijn eigen creativiteit op los te laten!

Op Pinterest blijken dan weer de post-its en smileys heel populair. Ook wasknijpers doen het goed! Onderstaande ideetjes vond ik wel een goed begin om zelf een techniek mee uit te werken:


afbeeldingen van verschillende boards op Pinterest

Ik ben zelf ook benieuwd naar de resultaten!

Tot binnenkort,
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten