zondag 8 mei 2016

Bloemen voor moederdag

Vandaag is het moederdag! En ik ben verwend!! Ik heb van mijn zoon een hele mooie bos tulpen gekregen. :-) 

Ik hou ongelooflijk veel van bloemen en zou het liefst van al mijn hele huis vol zetten. Jammer genoeg verwelken ze snel en is het zonde om er te veel tegelijk te kopen. 



Tijdens mijn opname voorbije zomer zorgde ik wel steeds voor een vensterbank vol kleur. Ik gaf redelijk duidelijke hints aan mijn bezoekers of ging zelf shoppen. De vrolijke kleuren fleurden niet enkel mijn kamer -en mijn humeur dus ook- op maar zetten mij aan om te tekenen. Ik vond het heerlijk om aan de slag te gaan met softpastels, want daarmee kan je heel mooi de kleuren laten overlopen. 



Aangezien ik zo geïnspireerd raakte door bloemen, wil ik hier zeker ook mee aan de slag in de klas! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten