donderdag 5 mei 2016

Inspiratie op een zonnige Hemelvaartsdag

Ik ben dol op boeken! Ik zie ook vaak een heleboel mogelijkheden in mijn hoofd voorbij flitsen als ik een boek vastneem.

Ik heb dan ook veel boeken... sommigen zeggen zelfs té veel boeken, maar daar ben ik het niet mee eens. Je kan mij dan ook regelmatig terugvinden op boekenbeurzen, boekenmarktjes en in tweedehandswinkels, op zoek naar boeken en inspiratie.

Vandaag ging ik -zonder al te hoge verwachtingen- shoppen op het Boekenfestijn in Antwerp Expo. Ervaring heeft mij geleerd dat je daar al wel eens goeie deals op de kop kan tikken. En zowaar, ook vandaag had ik geluk!

Ik zag plots het boek 'Dag supergrote robot' van Marlies Visser liggen, en dat voor een spotprijs! Ik had alleen nog maar de voorkant gezien, en mijn fantasie sloeg op hol! Wat een leuke robot! Wat zou dat fijn zijn om te gebruiken tijdens een les techniek, of een les muzo, of een muzische techniek-les, of een technische muzo-les!

Toen ik dan verder in het boek keek, kreeg ik alleen maar meer ideetjes. Hopelijk krijg ik snel de kans om hier mee aan de slag te gaan!

PS: ik hou jullie dan wel op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten